Zapytanie ofertowe
Drohiczyn 27.02.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Diecezja Drohiczyńska
17-312 Drohiczyn, ul. Kościelna 10
gmina Drohiczyn, powiat siemiatycki, województwo podlaskie
NIP: 5441296185
REGON: 040019669
tel: 535300551, e-mail: pjurczak@tlen.pl https://drohiczynska.pl
1. Nazwa zadania: Remont zabytkowej Katedry p.w. Trójcy Przenajświętszej w Drohiczynie
Miejsce wykonywania zadania: 17-312 Drohiczyn, ul. Kościelna 10
Obiekt został wpisany w księdze rejestru Kl.-III-1/271/66 pod numerem 266 z dnia 10 XI 1966 r.
Zadanie realizowane będzie przy udziale środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach udzielonej dotacji przez Urząd Marszałkowski w Białymstoku (tj. wnioskodawcy, któremu udzielono dofinansownia z RPOZ z przeznaczeniem na udzielenie dotacji Zamawiającemu).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienie jest doprowadzenie obiektu zabytkowej katedry do stanu poprawności konserwatorskiej i eksploatacyjnej poprzez przeprowadzenie niezbędnych prac remontowych.
Zakres prac remontowych:
- remont ścian zewnętrznych mający na celu osuszenie murów, naprawę tynków i scalenie kolorystyczne
- remont ścian wewnętrznych katedry w strefie przyziemia kruchty i prezbiterium
- w kryptach katedry osuszenie zawilgoconych murów, ułożenie podłóg z płyt
- zabezpieczenie fundamentów przed ponownym podsiąkaniem
3. Sposób obliczenia ceny oferty:
Zamawiający przyjął w przedmiotowym postępowaniu wynagrodzenie ryczałtowe.
Przygotowując ofertę Wykonawcy mają obowiązek zapoznać się z niniejszym ogłoszeniem oraz załączonymi do niego dokumentami, w szczególności: projektem umowy, dokumentacją techniczną, przedmiarami. Dokumentacja techniczna do przejrzenia po uzgodnieniu z Ekonomem Diecezji.
W cenie oferty należy ująć wszystkie roboty budowlane, dostawy, usługi niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, wynikające z przedmiotu zamówienia, niniejszego ogłoszenia i załączonych do niego dokumentów.
W celu przedstawienia ceny wymagane jest podanie w Formularzu Oferty ceny netto, wartości podatku VAT i ceny brutto za całość zamówienia.
Cena oferty brutto powinna być podana cyfrowo i słownie – wg wzoru Formularza Oferty stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania. Cenę należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Należy podać cenę za całość zamówienia będącego przedmiotem postępowania.
4. Termin realizacji zamówienia: do dnia 14 grudnia 2025r
5. Termin związania ofertą : 30 dni.
6. Gwarancja: wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
7. Sposób płatności: Płatność wynagrodzenia będzie realizowana na zasadach określonych w Rządowym Programie Odbudowy Zabytków – POLSKI ŁAD. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w 2 transzach, w terminie 30 dni od wystawienia faktury, po zakończeniu określonego etapu prac i dokonaniu odbioru:
- Pierwsza transza w 2024 roku po zakończeniu pierwszego etapu,
- Druga transza w 2025 po zakończeniu drugiego etapu.
8. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
Oferta powinna zawierać pełne dane Wykonawcy wraz z adresem siedziby, adresem mailowym, numerem telefonu kontaktowego, imię i nazwisko osoby (osób) upoważnionych ze strony Wykonawcy do podpisania umowy, cenę ofertową (ryczałtową) netto, brutto wraz z podaniem wartości podatku VAT, termin wykonania zamówienia, termin związania ofertą.
9. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz posiadania zdolności zawodowej. Zamawiający uzna, że ww. warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca zrealizował co najmniej dwa zadania na obiektach zabytkowych nieruchomych, jedno za kwotę minimum 1 000 000 zł, drugie z reprofilacją cegły o wartości minimum 500 000 zł brutto.
Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania pracami przy zabytkach, zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
10. Miejsce i sposób złożenia oferty:
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć na adres : 17-312 Drohiczyn, ul. Kościelna 10
W przypadku zamiaru złożenia oferty osobiście (bez pośrednictwa operatora pocztowego/kuriera), Wykonawca jest proszony o uprzedni kontakt telefoniczny z ks. Piotrem Jurczakiem tel. 535300551
lub mailowo na adres: pjurczak@tlen.pl
11. Termin złożenia oferty:
Termin składania ofert upływa 29 marca 2024r. godz. 15.00
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
12. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający niezwłocznie mailowo zawiadomi wybranego oferenta oraz stosowne informacje umieści na tablicy ogłoszeń Parafii, a także stronie Internetowej Urzędu Marszałkowskiego w Białymstoku.
13. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art.8 ust 1 Dekretu ogólnego w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w kościele katolickim wydanym przez Konferencję episkopatu Polski w dniu 13 marca 2018 r. informuję, że:
administratorem danych osobowych jest Diecezja Drohiczyńska
dane osobowe przetwarzane są w celu podpisania umowy i realizacji zadania, zgodnego z zapisami zapytania ofertowego;
posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania zgodnie z Dekretem;
mają Państwo prawo wniesienia skargi do Kościelnego Inspektora Ochrony Danych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy dekretu; podanie przez Państwo danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do celu określonego w pkt. 3.
Załączniki: